Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

If i were an Infant!


A quite Sunday evening...while I'm hanging out in my mom's tummy..
I hear the phone ring...
It's the dentist..& she is saying to my mom 
that lately she has neglected her appointments....
So my mom turns back and answers her in her own unique way 
that she is pregnant now and she has no time now for things like this...
The minute my mom hangs up the phone 
millions of questions pop into my tiny head.....
Does my mom's decision effects my health? 
Ένα ήσυχο Κυριακάτικο απόγευμα...
ενώ χαλάρωνα στην κοιλία της μαμάς μου....
 ακούω το τηλέφωνο να χτυπάει...
Eίναι η οδοντίατρος... & λέει στην μαμά μου 
ότι έχει αμελήσει τα ραντεβού της...
Η μαμά μου με το δικό της μοναδικό ύφος, 
απαντάει ότι είναι έγκυος και δεν έχει χρόνο τώρα για τέτοια!
Με το που κλείνει λοιπόν το τηλέφωνο 
ξεκινά να ξετυλίγετε ένα κουβάρι αποριών και ερωτήσεων 
στο το μικρό μου μυαλουδάκι...
Επηρεάζει η απόφαση αυτή της μαμάς μου την δίκη μου υγεία?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου